, 2021/9/30

A tavalyi sikeres musicMagpie trade-in kísérletet követi 15 Asda áruházban. A musicMagpie egy sikeres kísérletet követően fenntarthatósági partnerséget indított az Asda kiskereskedővel.

fenntarthatósági partnerség

A partnerség lehetővé teszi az Asda vásárlói számára, hogy használt fogyasztói technológiát vásároljanak és adjanak el, és egy olyan körkörös ökoszisztémát mozdítsanak elő, amely a hulladék keletkezésének megelőzésére törekszik.

Ez egy kezdeti kísérletet követ, amelynek során 15 Asda áruházban 15 üzletben vezették be a musicMagpie SMARTdrop kioszkjait, ahol a vásárlók készpénzért cserébe újrahasznosíthatják a nem kívánt telefonokat. Ezt a szolgáltatást jövőre közel 300 üzletre terjesztik ki, miután a program keretében mintegy 3000 okostelefont adtak le, és több mint 800 000 fontot fizettek ki a vásárlóknak.

A vásárlók a régi telefonjuk leadásakor azonnali értékbecslést kapnak, és az értéket azonnal ki is fizetik, az ügyfél bankszámlájára vagy PayPal-számlájára utalva.

Az új megállapodás a musicMagpie-vel az Asda weboldalán és mobilalkalmazásán keresztül más felújított technológiai termékekre, például táblagépekre és használt szórakoztatóipari termékekre is kiterjeszti a termékeket.

Erős partnerség

A megállapodás a musicMagpie és az Asda között kialakult erős kapcsolatra épül, mivel a kiskereskedő 2020 augusztusa óta már árulja üzleteiben a musicMagpie használt DVD-it és CD-it. Steve Oliver, a musicMagpie vezérigazgatója és társalapítója elmondta: "Az Asda-val való partnerségünk kiterjesztése segít elérni egyértelmű stratégiai célunkat, a "többet vásárolni, többet eladni, többet kölcsönözni" célkitűzést azáltal, hogy a fogyasztók számára még könnyebbé teszi a musicMagpie-nak történő értékesítést, és olyan döntést hoz, amely egyszerre okos számukra és okos a bolygó számára is.""

Matt Harrison, az Asda partnerségekért felelős vezető igazgatója hozzátette: "A musicMagpie-vel való exkluzív partnerségünket hosszú távú szemlélettel alakítottuk ki, és fantasztikus látni, hogy ez az elképzelés az Asda áruházakban történő szélesebb körű bevezetés révén megvalósul."