, 2022/9/1

MDM Fokozza az adatok elfogadását és használatát, maximalizálja az ügyfélélményt. A Thales Device Management szoftver automatikusan felismeri és konfigurálja az összes mobileszközt, beleértve az LTE és a multi-SIM végberendezéseket is.

Mobileszköz-kezelés

Gyorsan személyre szabott kampányokat generál, amelyek lehetővé teszik a szolgáltatók számára, hogy növeljék a felhasználók adatátvételét és -használatát, miközben optimalizálják az adatélményt. Több mint 6 milliárd LTE-előfizetés világszerte 2023-ban. Az LTE minden idők leggyorsabban fejlődő mobilkommunikációs technológiája. Ma már vitathatatlanul a szolgáltatók mobil szélessávú stratégiáinak sarokköve:

Az LTE globális siker: 2020 második negyedévének végére 5,55 milliárd előfizetéssel (amely a világ lakosságának közel 60%-át éri el) és 798 mobilszolgáltatóval, amelyek 229 országban üzemeltetnek LTE-hálózatokat (frissítve: GSA, 2020. szeptember). Az LTE lesz a vezető mobiltechnológia 2023-ban, 6 milliárd előfizetéssel.

Az LTE-képes készülékek aránya az összes okostelefon-szállítás 72%-ára emelkedik 2020-ban, szemben a 2016-os 50%-kal. Ezek a számok földrajzi egyenlőtlenséget takarnak. Különösen Afrikában a 4G lefedettség és a 4G elterjedtsége 2020-ban körülbelül kétszer, illetve négyszer kisebb lesz más régiókhoz képest.

Új kihívások az üzemeltetők számára

Az ügyfélélmény a mobiladatok elfogadásának és használatának új akadályává vált:

A felhasználók szokásai és viselkedése: a multi-SIM felhasználók viselkedése, az analfabétizmus, az adaptált adatszolgáltatások ismeretének hiánya, a nem megfelelő adatárképzés vs. a személyes minták, amelyek az elvándorláshoz vezetnek.... A készülék és a hálózat korlátainak hatása: LTE frekvenciasávok széttöredezettsége, "csak egy adathordozós-hálózati hálózat" multi-SIM telefonok, helytelen hálózati adathordozó-csatlakozás, gyakori adatkapcsolat-kiesés....

Különösen az élmény minősége a legfontosabb: ha a felhasználók már egyszer elfogadták az LTE-t (a szolgáltató számára költséges), a szolgáltató kihívása az, hogy megfelelő minőségű adathálózati szolgáltatással megtartsa őket. Ebben az összefüggésben a bevételek növelése érdekében az üzemeltetőknek biztosítaniuk kell, hogy az LTE-képes telefonokat használó előfizetők adatelőfizetésre váltsanak, és zökkenőmentes 4G-élményben részesüljenek.

Van még más is. Az üzemeltetőknek több SIM-kártyás készülékeket is biztosítaniuk kell a felhasználók számára az adatforgalom - és a kapcsolódó bevételek - eléréséhez.

A Thales Device Management megoldása

Eszközkezelési megoldásunk túlmutat a távoli eszközkonfiguráláson: segít a szolgáltatóknak az adatbevételek és az ügyfélelégedettség növelésében is. A Thales több mint 100, világszerte több mint 1 milliárd felhasználót kezelő platformjával világelső a mobileszköz-kezelés piacán.

MDM-ben gazdag és gyakran frissített készülékkönyvtár

A Thales Device Management páratlan készülékkönyvtárat kínál, amely több mint 222 200 referenciát tartalmaz a teljes GSMA specifikációval több mint 7700 gyártó több mint 7700 készülékére vonatkozóan, és évente több ezer új modellel bővül.

Az eredmény?

A gyakori frissítések lehetővé teszik az üzemeltetők számára, hogy felgyorsítsák az LTE bevezetését.

A készülékek által támogatott LTE-frekvenciasávok ismerete segít az üzemeltetőknek az LTE-sávok töredezettségének összetettségét kezelni, így a megfelelő készülék megfelelő felhasználóhoz való eljuttatásával biztosítható a használat felvétele.

Valós idejű felhasználói és készülékelemzés az automatikus készülékfelismerésen keresztül.

A Thales jelátvitel terén bizonyított szakértelmét kihasználva opcionálisan elérhető egy teljes hálózat alapú automatikus eszközérzékelő (ADD) modul is.

Ez értékes, valós idejű felhasználói és készülékesemény-elemzéseket biztosít (pl. jelenlét a hálózaton, helymeghatározás, készülék- vagy SIM-csere, roaming, kapcsolattípus...).

Ezek az információk eszközalapú felhasználási eseteket indíthatnak el (készülékkonfiguráció, valós idejű személyre szabott ajánlatok generálása).

Emellett más üzleti szakembereket célzó megoldásokat is táplálhatnak (pl. EIR (Equipment Identity Register) szabályozás, roaming irányítása, M2M menedzsment, SIM OTA kampányok, magánhálózatok, VAS promóciók).

Továbbá a Guavus Service-IQ Device Management Analytics (DMA) segítségével a mobilszolgáltatók olyan fejlett felhasználási esetekből is profitálhatnak, mint például az eszköz-hálózat kompatibilitás, hogy hálózatukat az aktuálisan csatlakoztatott eszközök által támogatott hálózati képességek teljes ismeretében tervezhessék meg. Emellett a DMA eszközelfogadási trendek hasznosak a célzott kampányok összehangolásához, például a megfelelő készülékmodell megfelelő célközönségnek történő népszerűsítéséhez. A Service-IQ DMA valós idejű betekintéseivel a mobileszközök demográfiájáról az üzemeltetők más prioritásokat állíthatnak fel, és más ügyfélközpontú üzleti és üzemeltetési stratégiákat hajthatnak végre.

Zökkenőmentes automatikus eszközkonfiguráció

Amint a megoldás észlel egy új kézi készüléket a hálózaton, automatikusan és távolról konfigurálja azt az üzemeltetői beállításokkal.

Ezzel a folyamattal elkerülhető a fájdalmas és potenciálisan hibás felhasználói kezelés, valamint csökkenthetők az ügyfélközpontok hívásai és költségei.

Személyre szabott, adatközpontú kampányok

Az üzemeltetők a megfelelő előfizetőket célozhatják meg az LTE-eszközátvételi kampányok ösztönzéséhez, és gyorsan korszerűsíthetik az előfizetői készülékeket, valamint népszerűsíthetik az LTE-csomagokat a 4G-képes telefonok tulajdonosai számára.

A készülékkezelési megoldás hűségajánlatokat is küldhet a több SIM- kártyát használó felhasználóknak, hogy biztosítsa, hogy a szolgáltatói előfizetést használják az adatokra.

A nem kívánt telefonok hálózathoz való hozzáférésének megakadályozása

A csalás elleni berendezés-azonosító nyilvántartás (EIR) támogatja a 2G, 3G és 4G hálózatokat.

Ez megakadályozza, hogy az elveszett, ellopott vagy tiltott készülékek bármelyik hálózattípushoz csatlakozzanak, és segít a mobilszolgáltatóknak az egyre szigorodó távközlési szabályozásoknak való megfelelésben.

Fokozott élményminőség

Az üzemeltetők információkat gyűjthetnek a felhasználók telefonjairól az adathálózat minőségéről, hogy a hálózatfejlesztéseket prioritásként kezeljék, és az előfizetők megtartása érdekében a legjobb adatfelhasználási élményt nyújtsák az előfizetőknek.

A Thales Device Management előnyei

A mobilszolgáltatók számára

Növeli a 4G elfogadottságát és használatát,

Növelik az adatokkal kapcsolatos bevételeket,

Az LTE beruházás megtérülésének felgyorsítása,

Lehetővé teszi a célzott ajánlatok azonnali promócióját a felhasználó profilja és a készülék jellemzői alapján,

A felhasználói minták mélyreható megértésének biztosítása,

az előfizetői elégedettség és megtartás javítása

Csökkenti az ügyfélszolgálati hívásokat és költségeket.

Előfizetők számára

Biztosítja az LTE-hálózathoz való azonnali csatlakozást,

Lehetővé teszi a zökkenőmentes és egyszerű átállást egy új készülékre,

Növeli az elégedettséget,

Személyre szabott, adatforgalomra összpontosító ajánlatok fogadása.

Lépjen kapcsolatba velünk

Szolgáltatásainkkal és megoldásainkkal kapcsolatos további információkért forduljon értékesítési képviselőink egyikéhez. Képviselőink világszerte rendelkezésre állnak, hogy segítsenek digitális biztonsági igényeinek kielégítésében. Töltse ki kapcsolatfelvételi űrlapunkat, és egyik képviselőnk felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy megbeszéljük, hogyan tudunk Önnek segíteni.

Felhívjuk figyelmét, hogy nem értékesítünk termékeket és nem nyújtunk támogatást közvetlenül a végfelhasználóknak. Ha kérdései vannak valamelyik termékünkkel kapcsolatban, amelyet például bankja vagy kormánya biztosít, akkor kérjük, először forduljon hozzájuk tanácsért.